Thursday 29 December 2011

Cuti Cuti JAYBEE

Assalamualaikum.. :)

Wahh.. rindu betol kat blog ni.. Boleh tahan lama gak tak update kann.. Saya dan family pergi jalan jalan Jaybee. Rindu betul nak ke sana, tempat saya dibesarkan dan disitulah juga sekolah pertamaku.. Sek Ren Keb Jln Yahya Awal.. Tahun ni langsung tak dapat berjalan coz anak nak exam PMR. Ni result pon dah keluar, Apa lagi?? ke Jaybee kitaaa!!!.. ;D


Makanan dia pon superb.. dari Seafood, Otak Otak, Mee Rebus, Soto, Murtabak dan banyak lagi.. Semuanya sedap sedap belaka sampai dah dua hari balik umah masih tak berani nak naik atas timbang tuu.. huwaaa..


Antara yang saya makan di Restoran Seafood Kampung Senibong.. Semuanya fresh fresh belaka.. :P




Ni kat Danga Bay pada waktu malam.. antara gambar yg dapat saya rakamkan.. cantek kan.. :)

Seronok betol rasanya sambil makan kat Stulang dengar musik Basking.. santai jer.. :)

Best makan kt sini.. Landmark dia dekat dengan JKR JB. Asam Pedas sedap.. Mee Rebus tulang yg sangat special dan Otak Otak yg sangat chomel dan sedap jugak..

 Nengok Mee Rebus ni.. Siap bagi straw lagi tu.. ;P

Chomel jer kan Otak Otak ni.. Saya pon festaim jumpa ni.. yg kat tengah tu dia bubuh daun selasih. tu kowt yg buad rasa dia lain dari yang lain dan sangat sedap..


Ni kat Johor Premium Outlet yang baru dirasmikan oleh Perdana Menteri kita Dato'Seri Najib Razak. Semua barang barang branded ada kat sini. . Punyalaa ramai pulak tu manusia..


Terima kaseh En Haseben ku yang tercinta, bawak kami gi jenjalan.. hepi sangat sangat.. :D

No comments: